At skabe integration mellem den opbyggede viden i virksomheden og de enkelte funktions- og arbejdsområder, så viden om markeder, kunder, økonomi, vareflow m.v. bliver udnyttet så optimalt som muligt, er en af de vigtigste strategiske opgaver for enhver virksomhed.

Derfor får flere og flere virksomheder implementeret CRM systemer, der netop skal sikre, at alle relevante informationer er til rådighed i de forskellige strategiske og operationelle processer i virksomheden.

Et CRM system vil dog aldrig blive bedre end de informationer, der er i det – og uden de rigtige informationer, bliver et CRM projekt hurtigt til en hæmsko fremfor en systematisk udnyttelse af den eksisterende viden om kunderne, der gør kundebetjeningen effektiv og som skaber og udnytter alle potentialer.

En systematisk afdækning af kundernes tilfredshed gennem kundetilfredsheds- og milestoneanalyser er en forudsætning for, at CRM systemet leverer den værdi, det er påtænkt at tilføre – nemlig at skabe integration mellem den opbyggede viden i organisationen, så der bliver tale om en smidig, hurtig og effektiv betjening af kunderne – og dette netop på hver enkelt kundes præmisser (en-til-en markedsføring).

Kontakt partner Palle Klinke Hansen på telefon 38 33 85 38 eller via e-mail, hvis du er interesseret i at vide mere om CRM optimering.

 
Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.